Saturday, September 14, 2013

NISASTALI KURABIYE



nisastali kurabiye 1


Sozumu tuttum ve arayi acmadan gene sizlerleyim, cok sukur.

 Burada ki bir arkadasim yaptigi zaman yedigim ve cok  begenip tarifini aldigim bir kurabiye tarifini paylasmak istiyorum sizlerle. Sagol Refika, cok tesekkurler.

Yapmasi kolay, lezzeti daha da guzel, hele bir de cay varsa harika :) tarifimiz soyle:


  • 2 adet yumurta

  • 6 yemek kasigi toz seker

  • 1/2 su bardagi sivi yag

  • 200 gr. misir nisastasi, GDO'suz :)

  • 2.5 cay bardagi un

  • 1 paket kabartma tozu

  • 1 limon kabugu rendesi

  • 1 avuc kadar kuru uzum

  • ustu icin pudra sekeri

Malzemelerin hepsi guzelce karistirilip yogrulur. Hamur biraz dinlendikten sonra, kucuk kucuk parcalar kopartilip, yaglanmis tepsiye dizilir. Bir catal ile ustlerine bastirilir ve onceden isitilmis, 170 C'de ki firinda hafif pembelesene dek pisirilir. Firindan cikan sicak kurabiyelerin ustune pudra sekeri serpilir ve sogumaya birakilir.

Ben soguyup tabaga aldiktan sonra biraz daha pudra sekerei gezdirdim ustlerine.

Hepinize afiyet olsun, cok guzel bir hafta sonu diliyorum, hepinize cok selam ve sevgiler.


No comments:

Post a Comment