Wednesday, September 4, 2013

kulakli bere orgusu anlatimli

Merhabalar sevgili web sitesi takipçilerimiz. Simdiki yayinimiz kulakli bere orgusu anlatimli.

Şiş No:5 numara

Yün: Nako Vizon

kulakli bere orgusu anlatimli 1

7 ilmek başlanır.

1.sıra ters örgü

2.sıra 1 başlangıç ilmeği(ben örmeden alıyorum), 1 çoğalt(şişe ip dola), 1 düz, 1 çoğalt, 1 düz şeklinde tamamlanır

3.sıra hepsi ters örgü

4.sıra 1 başlangıç ilmeği, 1 çoğalt, 2 düz, 1 çoğalt, 2 düz

5.sıra hepsi ters örgü

kulakli bere orgusu anlatimli 2


kulakli bere orgusu anlatimli 3


Çoğaltılan kısımda oluşan delikler 13 sıra olunca çoğaltmayı bitirdim. Sonrası düz örgü.isterseniz sonradan işleme yapın isterseniz ikinci bir renkle çizgiler koyun. süsleme size kalmış..


kulakli bere orgusu anlatimli 4


Kulakların olduğu kızımda ise 7 ilmek başladığımız için 6 dilim oluştu. 1 dilimin olduğu kısmı kesiyoruz. İkinci dilimin olduğu yeri 22 ilmekdi benimki düz örüyoruz.. Sonraki 2 dilim kesiliyor. Alın kısmı olacak olan yer burası. 5 dilim yine düz örgü. 6 dilim kesiliyor.. Düz ördüğümüz yerleri daha sonra iki başlardan da keserek üçgen halini veriyoruz. 5 ilmek kalınca istenilen uzunluktan örüyoruz..


kulakli bere orgusu anlatimli 5


En son tığla kenarlara batarak süslüyoruz.



kulakli bere orgusu anlatimli 1


Bu yaptığım büyük oldu benim. Siz ölçülerinizi kendinize göre ayarlayabilirsiniz.. Büyük dediğim bana tam oldu aslında..


kulakli bere orgusu anlatimli 7


Bu da yarım olan diğer berem..




Onerimiz guzel makaleler : kız bebekler içinanlatımlı kulaklı bere

No comments:

Post a Comment