Sunday, September 15, 2013

kurdeleden

Merhabalar degerli site takipçilerimiz. Simdiki yayinimiz kurdeleden.

Arkadaşlar, bakın bu sene size neler hazırladık!


Biliyorsunuz biz tasarımını yaptığımız kurdele nakışı için


seramik objelerimizle, çeşitli kurdele nakışı teknikleri


kullanarak panolar hazırlamış ve sizlerle paylaşmıştık.


Bu yıl ayrıca bu nakışa yeni başlamak isteyen arkadaşlarımız


için yol gösterecek pratik dersler hazırladık.





Özellikle de bulunduğu bölgede bu tür kurslar bulunmayan


ya da kursa gitmek için vakti olmayan ama yine de bu nakışı


öğrenmeyi arzu eden azimli hobiseverlere duyurulur.




Sizler için o kadar kolay teknikler ve bunların yapılışlarını


adım adım öyle detaylı fotoğraflarla hazırladık ki


" Aman bu kurdele nakışı dedikleri bu kadar kolay birşey

miymiş ? "diyeceksiniz.




Şimdilik çok basit ve temel tekniklerle başladım ,


ilerde daha karmaşık tekniklerin de yapılışlarını yine ayrıntılı


fotoğraflarlahazırlamak istiyorum.



Bu arada ben kendim de bazı yeni teknikler geliştirdim onları

da sizlerle zaman buldukça paylaşmak istiyorum.




Bakın bunlardan bir tanesi aşağıdaki gül modeli.


Acaba dedim " Bizim meşhur seramik güllerimize benzeyen

gülleri kurdeleden yapsam nasıl olur ? "

vee işte bu sonuç çıktı.






kurdeleden 1






Ne dersiniz bu güllere benzetebilmiş miyim?




kurdeleden 2





kurdeleden 3
Buradan da bu gülün yapılışını adım adım

en ince ayrıntısına kadar görebilirsiniz.







kurdeleden 4



Ve bunlar da diğer basit işleme teknikleri ...

Ben size tekniklerin isimlerini tek tek yazıp olayı sanki sıkıcı

bir dersmiş gibi anlatmak istemiyorum.

Tekniklere bağlı kalalım derken yaratıcılığımızı bir kenara bırakmak istemiyorum .

İstiyorum ki biz de yeni birşeyler katıp kendi tekniklerimizi geliştirelim.

İlk önce en basit çiçek ve yapraklardan başlayalım

kurdeleden 5 kurdeleden 6

Yapılışlarını adım adım fotoğraflarla görmek isteyenler buradan buyursunlar...


kurdeleden 4

Ve olmazsa olmazımız papatyalar ve sümbüllerimiz...

kurdeleden 8 kurdeleden 9

Yine ayrıntılı fotoğraflar için sizi böyle alalım...


kurdeleden 4







kurdeleden 11

Yıldız çiçeklerimizin yapılışını görmek isteyenler buradan bakabilirler






kurdeleden 4



Yine olmazsa olmazlarımızdan mine çiçeklerimiz...

kurdeleden 13

ve adım adım fotoğrafları için buradan buyurun


kurdeleden 4



kurdeleden 15

Çıtı pıtı minik güllerimizin ayrıntılı fotoğrafları


kurdeleden 4



Sevimli ve kolay iki gül tekniği daha...

kurdeleden 17

Buradan detaylı fotoğraflara gidebilirsiniz...

kurdeleden 18

Buradan detaylı fotoğraflara gidebilirsiniz...


kurdeleden 4



İşte bu da " Spider web rose " diye adlandırılan teknik

kurdeleden 20

Sanırım fazla ayrıntılı açıklamaya gerek yok.

Ben mümkün olduğunca ayrıntılı fotoğraflar çekmeye çalıştım.

Bu gülün yapılışı için detaylı fotoğraflara da buradan ulaşabilirsiniz


kurdeleden 4



Dediğim gibi bunlar kurdele nakışına yeni başlayan ve hiç bilmeyenler için

hazırladığım bazı basit tekniklerdi.

Biraz daha karmaşık gül ve çiçeklerin yapımlarını da fotoğrafladıkça

buraya eklemek istiyorum.

Umarım onları da beğenirsiniz.

Ayrıca kurdeleden renk renk güller ve çiçekler yapmayı seven

ama elinde kasnak nakış işlemekten sıkılanları da unutmadım :))

Sizin için de alternatif bazı projeler hazırlıyorum .

Mesela bunlardan bazıları için böyle buyurun.

Genel olarak kurdele nakışı uygulamalarımızı

görmek isterseniz buradan



ve kurdele nakışı için hazırladığımız

seramik objelerimizi görmek isterseniz buradan buyurun...



Tavsiye ettigimiz ilginc siteler : kurdeladan çiçek yapımı gül yapımı

No comments:

Post a Comment