Monday, September 23, 2013

Merserize bluz



merserize bluz 1




Merhabalar:)  

Bu yıl yaz nasıl geçti anlamadım ; yine geldi sonbahar. Biraz uzaktan seyrettim hepinizi, okuyacağım yazılarınız birikti... Söyleyeceklerim birikti ama ben yazı yazmak konusunda usta değilim, içimde yaşıyorum. 






Bu bluzun ipini çoktan almıştım , hatta bir tane de hırka örüp yayınlamıştım. Kalan 3 yumağın birisinin farklı tonda oduğunu gördüm. 2 yumaktan ön ve arka bedeni ördüm, farklı tondaki bir yumaktan kolları, yakayı ve bel lastiklerini ördüm. Reglan kol çalışmayı seviyorum , çünkü omuz yapınıza oturuyor. Normal lastik yerine ajurlu örgü ördüm. Hani fikir olsun dedim.


Yaz sıcaklarında kalın oluyor ama mevsim geçişlerinde merserize örgüleri seviyorum.


Sağlıcakla kullanmak dileğiyle:)


No comments:

Post a Comment