Friday, October 18, 2013

Ve tatil bitti


 Uzun zamandan beri yazmıyordum,Şahika beni merak edince yazılarımı güncelleme zamanım gelmiş diye düşündüm.En son yazımda saçıma bakım yaptığımdan bahsetmiştim ama fotoğraf koyamamıştım.Tatil dönüşü saçlarımın son halini ve aldığım 3 kiloyu  size göstermek istedim :)


ve tatil bitti 1






8 yıldan beri saçımı boyamamıştım.Alttaki fotoğrafa yakından bakınca bir garip oldum.Bugün kuaföre gidiyorum artık boyadan kaçış yok bunu anladım.


Yaptığım saç bakımı ve kesim işlemi dökülmelerimi epey azalttı.Parlaklık konusunu net değerlendiremedim çünkü  tatilde deniz ve güneşe maruz kalan saçlarım kurudu,matlaştı bu yüzden yağın bu etkisini göremedim..






ve tatil bitti 2






Oruçtan sonra nasıl yediysem artık ...3 kilo birden almışım :(



ve tatil bitti 3


ve tatil bitti 4



No comments:

Post a Comment