Wednesday, October 30, 2013

thai usulü karnabahar.....



thai usulu karnabahar 1


eğer

acı seviyorsanız kurutulmuş kırmızı biber ilave edebilirsiniz


malzemeler

- 650 gr karnabahar (orta büyüklükte 1 adet )

- 1 adet kırmızı biber

- 2 diş sarımsak

- 5 adet yeşil soğan

- 1/2 litre su

- 2 çorba kaşığı soya sos

- 1 çorba kaşığı balık sos

- 2 çorba kaşığı zeytinyağı

- 1 tatlı kaşığı rendelenmiş taze zencefil

- 1 tatlı kaşığı tepeleme şeker

- 1/2 tatlı kaşığı zerdeçal

- 1/2 demet maydanoz

hazırlanması

- karnabahar çiçeklerini küçük parçalara ayırdım

- yeşil soğanı çapraz doğradım

- kırmızı biberin tohumlarını temizledim - ince doğradım

- sarımsakları ince ince doğradım

- zencefili rendeledim

- wok tavaya yağı koydum

  yeşil soğan

  sarımsak

  kırmızı biberleri koydum iki dakika çevirdim

- karnabaharı ve rendelenmiş zencefili ekledim iki dakika karıştırarak pişirdim

- soya sos - balık sos - şeker -  yarım litre su ve zerdeçalı  ilave ettim

- karnabahar yumuşayana kadar pişirdim

- doğranmış maydanozları üstüne serptim - servis ettim

No comments:

Post a Comment