Friday, October 11, 2013

Fethiye / Babadağ: Çılgınlığın Zivesi/ Yamaç Paraşütü ile Atlayış



fethiye babadag cilginligin zivesi yamac parasutu ile atlayis 1



 Babadağ 'dan  yamaç  paraşütüyle atlar mıyım ?  Hiç sanmıyorum. Babadağ insanların uçma  hayallerini  gerçekleştirebildikleri ,   1900 rakımlı ,  dünyaca  ünlü  bir  merkez.  Tabii benim uçmak  gibi  hayallerim  yok,  dağın zirvesine  doğru  arabayla  giderken   bile  öylesine  korktum  ki  gözlerimi açamadım. İncecik   yolun bir  yanı  uçurum , sanki  gökyüzünde  boşlukta  gidiyormuşuz  gibi  geldi. 


 


fethiye babadag cilginligin zivesi yamac parasutu ile atlayis 2


 
Ama  zirve  müthiş...20 -25  kişilik  bir  ekip atlayışa  hazırlanıyordu. Manzara  anlatılamaz.


fethiye babadag cilginligin zivesi yamac parasutu ile atlayis 3


 
İnsanların  atlayışını  seyrettik. Hazırlık  yaptıkları  eğimli   kısım bile  bana  göre  çok  tehlikeli ,  sonu uçurum olan  bir yer  , ben orada  yürüyemem  bile. Dikkat ettim de bu işe  gönül verenler  çok rahattı.


fethiye babadag cilginligin zivesi yamac parasutu ile atlayis 4


 
Normal  bir atlayış 1 saat sürüyormuş ama tecrübeliler gökyüzünde daha  uzun  dolaşabiliyormuş.


fethiye babadag cilginligin zivesi yamac parasutu ile atlayis 5


 






Babadağ' dan inerken Ayşe oldukça kararlıydı. 18 yaşına gelince yamaç paraşütüyle atlayacakmış. :((











No comments:

Post a Comment