Thursday, October 10, 2013

Çalıkuşu 2013: Günümüz Versiyonu Çalıkuşu'nda Kimler Oynayacak?


Kitabı okurken kafamda Kâmran rolü için Kıvanç Tatlıtuğ'dan başkası canlanmadı. Biliyorum gözleri yeşil Kâmran'ın, Kıvanç'ın mavi. Bu ufak farklılığı umursamayabilirdim.

Ben Kıvanç'ı Kâmran diye düşlerken...

Off saçlarım diken diken oluyor.

Fahriye'yi duydum önce ben tabii.

Oo süper! O kadar içime sindi ki Fahriye Evcen.

Yalnız Evcen de pek çirkin ağlar "Yaprak Dökümü"nden hatırlarsanız. E Feride bol bol ağlıyor. Bu biraz düşündürse de beni, Fahriye Evcen Feride rolünde kabulumdur.


calikusu 2013 gunumuz versiyonu calikusu nda kimler oynayacak 1


Yalnız hangi akla hizmet Burak Özcivit'e Kâmran rolü veriliyor?

Benim hiç sevmediğim bir oyuncu olmasını bir kenara bırakalım -reklamlarda görünce  tırnaklarımı çıkarıp istemsiz tıslıyorum- sevenler ayılanlar bayılanlar illa ki var.

Ama elinizi vicdanınıza koyun! Kâmran?! Hani şu 'sarı çiyan'?!


calikusu 2013 gunumuz versiyonu calikusu nda kimler oynayacak 2


Ben olsam Özcivit'i oyuncu seçmelerine bile çağırmam, adamın fiziki hiç bir benzerliği yok çünkü!

Ben Özçivit olsam, rolü kabul etmem, o derece!

Hadi Kıvanç rolü kabul etmedi... Ben öyle tahmin ediyorum, yoksa muhakkak teklif edilmiştir.. İlk akla onun gelmesi gerekir. Hadi tamam, etmedi..

Türkiye'de sarışın erkek kalmadı mı?!

Sorum bu.

Teşekkür ederim.

Hayııırr bitmedi.. Bitirmiyorum..

Ben ki 1986 yapımı Kenan Kalav'lı Kâmranı izlemiş biriyim, ama buna dayanamıyacağım.

Çalıkuşu yeniden çekiliyormuş, diye ne kadar sevinip heveslendiysem de, bu diziyi izleyemeyeceğim belli. Yine de şans vereceğim de belli, değil mi? :)

Hem sonra ne kadar uzatacaklar kim bilir. 'Yaprak Dökümü'nden nasıl illallah ettiğimizi hatırlarsınız herhalde?

Ayrıca Reşat Nuri Güntekin'e, Yaprak Dökümü'nde Necla'yı canlandıran birinin Çalıkuşu'nda Feride'yi oynayacağı, söylense tepkisi ne olurdu acaba?

Neyse neyse Fahriye'den yana sıkıntım yoktu, biran iyice gaza geldim :)

Umalım da Nabrut daha ılımlı bir yazı yazmış olsun..

Ve Elmakurdu neler demiş bakalım.

Tüm Çalıkuşlarında Feride'ler en isabetli tercihlerdi.

Ve dosya burada sona erdi...

İlginiz için, yaptığınız yorumlar için, cidden, canı gönülden teşekkür ediyorum. Uzun zamandır blogumdan bu kadar  keyif almamıştım.


calikusu 2013 gunumuz versiyonu calikusu nda kimler oynayacak 3


İlgili diğer yazılarım için:

Reşat Nuri Güntekin

Çalıkuşu kitap yorumu.

Aydan Şener'li Çalıkuşu dizi yorumu

Türkan Şoray'lı Çalıkuşu film yorumu

No comments:

Post a Comment