Thursday, October 31, 2013

lavaş- roka ve keçi peynirli salata.........



lavas roka ve keci peynirli salata 1


aşağıdaki miktarlar tek kişilik servis için

malzemeler

- 1 adet orta büyüklükte domates

- 1 adet küçük salatalık

- 1 büyük avuç yıkanmış - kurutulmuş roka

- 1 adet orta lavaş

- 4 dilim dana jambon

- 6 adet çekirdekleri çıkartılmış siyah zeytin ya da kalamata zeytin

- 1 kibrit kutusu büyüklüğünde keçi peyniri

- ince dilimlenmiş kırmızı soğan

- tuz

- sızma zeytintinyağı

- balsamik sirke

hazırlanması

- domatesin kabuğunu soydum - doğradım

- salatalığı ince dilimledim

- bir kasede roka - dilimlenmiş domates ve salatalıkların üstüne tuz - sızma zeytinyağı - balsamik sirke döktüm karıştırdım

- lavaş ekmeği ısıttım servis tabağına yerleştirdim

- üstüne dana jambon dilimlerini

- roka - domates - salatalık karışımını

- zeytin tanelerini

- keçi peynirini

- kırmızı soğan dilimlerini koydum

- en üste biraz sızma zeytinyağı gezdirdim servis ettim

No comments:

Post a Comment