Friday, August 2, 2013

yabancı sitelerin kurdele işi havlusüslemeleri

Merhaba sevgili site takipçilerimiz. Bugunku yazimiz yabancı sitelerin kurdele işi havlusüslemeleri.










Bu peçeteden bendede var. Tepe Home den almıştım. :) Kullanmıştım bir kaç yerde.

Not : Ece Aymer bir programda masa örtüsüne peçete yapıştırırken bahsetmişti.

Kumaşa peçete yapıştırırken, kumaş için olan peteçe tutkalı kullanmak gerekiyormuş ve peçete yapıştırılmış kumaş yıkanacağı zaman düşük derecede yıkanması gerekiyormuş.

Ben bunları hatırlıyorum. Yanlışım varsa affola. :)

Ben hiç yapmadım, emin olmak için yapanlara sormanızı tavsiye ederim. :)(:

Peçete yapıştırılmış havlu ve yanındada peçete yapıştırılmış sabun ikilisi hoş bir hediye olurdu değil mi? :)


yabanci sitelerin kurdele isi havlususlemeleri 1



Bu makale ile alakali daha fazla yazi gorebileceginiz faydali bir web sayfasi : kurdela nakışı işleme teknikleri

No comments:

Post a Comment