Saturday, August 24, 2013

AYAK havlu dantel modelleri

Merhabalar sevgili site okurlarimiz. Bugunku makalemiz AYAK havlu dantel modelleri.


Evimin hali çok fena! öyle böyle değil ama, dikiş diktiğim odayı kimse görmemeli. Çalışırken derli toplu nasıl çalışılır hiç öğrenemedim eğer tüm malzemeleri ortalığa saçmazsam ne yapacağıma kesinlikle karar veremiyorum. Bu şekilde çok verimli olsam da sonradan toplaması tam bir işkence.

Bu yılki dikişlerim makine görmedi desem yeridir, öyle malzemeler seçmişim ki maşallah hiç birini makinede şöyle tıkır tıkır dikemedim ona yanarım...hepsini elde diktim gibi.

Neyse ki dikiş kutusunda hayalet ip buldum da göründü görünmedi diye fazla detaya takılmadan rahat rahat dikip geçiyorum yoksa bitecek gibi değildi.

Alttaki takımı incili taşlı süsledim, eh şahane denemez ama idare eder bence, bundan sonra gelecek olan takım güzel oldu ama, hele renkler tam bayıldığım gibi...



Bu arada klavyeme bişşey oldu bazıı harfler çift basııyor bu cümlede gördüğğünüz gibi yukarııdaki yazııyıı yazana kadar ne kadar uğğraşştıığğıımıı görün diye bunu düzeltmiyorum...dikişş odam gibi dağğıınıık bıırakııyorum



ayak havlu dantel modelleri 1



Bu konu ile alakali daha cok bilgi gorebileceginiz onerecegimiz bir internet kaynagi : tül havlu kenarları

No comments:

Post a Comment