Friday, August 30, 2013

Daha 18 ❤



daha 18 1






Hamileliğimle ilgili bişeyler yazmam konusunda haftalardır bir ısrar, bir çemkirmedir gidiyo. Siz küfretmeden ben anlatmaya başliyim en iyisi:) Bunu siz istediniz!




An itibariyle 18. haftanın içindeyim/izindeyiz.


Bu "yemeğimizi yedik, kakamızı yaptık, uyuyoruz" gibi çoğul cümleler kuran analar kervanına katılır mıyım, yoksa eskiden olduğu gibi bu cümleleri kuranlarla dalga geçmeye devam mı ederim o konuda bi karar veremedim. Ama yine de çoğul cümleler kurarsam siz görmezden gelin.






Ben diyim 1.8, siz diyin 2 kg aldım. Bundan sonra hızla hacıyatmaza dönüşeceğimi biliyorum. Ama yine de hesap yapıyorum, sanki çok az kilo almışım gibi geliyo. Sonra ultrasondaki görüntüyü aklıma getiriyorum, rahatlıyorum. İçerdeki, bana hiç aldırmadan hızla büyüyo çünkü.


İnanmazsınız, hatta inanmasanız bile siz yine de maşallah diyin, şu an 19 cm ve yarım kalıp beyaz peynir ağırlığında, yani tam 200 gram benim minik tosbaam 


Minik parmaklarıyla artık ellerini açıp kapatabiliyo! ve sürekli bize pozlar veriyo 


İçerde mucizelerin en şahanesi gerçekleşirken burda oturmuş işle güçle uğraşmak olcak şey değil!






daha 18 2






Erman da ben de biraz fazla heyecanlıyız. Kesin bişey yaparım bununla mantığından yola çıkarak her gördüğü ıvır zıvırı alası gelen, hatta bebeğin arabasını şimdiden alıp kenara koymuş olan sabırsız birer ebeveyniz. Kafamızın tepesinde uçuşan minik kalpler eşliğinde ağzımız açık bebek mağazası geziyoruz. Eskiden görünce vitrinlere yapıştığımız minik elbiseleri, papyonları, donları, zıbınları şimdi gururla ve artık alabilecek oluşumuzun rahatlığıyla reyonları gezerek mıncıklıyoruz. Demiştim biraz sabırsızız diye:)






Etrafımda hurafelerden oluşan kocaman bir halka var. Bense aldırmadan halkanın içinde tralla lal lal laaaa diye sekiyorum, zaman zaman da halay çekiyorum. Yani pek umrumda olmuyo. Herkes bişey söylüyo, her kafadan başka bi yorum başka bi batıl inanç fışkırıyo. Çiğ ete dokunursan bebeğin yüzünde leke çıkar diyeninden, gıcık olduğun birinin yanında bebeğin tekmelerse ona benzer diyenine kadar zibille teori var ortaya atılan:)






İlk tekmenin ne zaman geleceğini sabırsızlıkla ve merakla beklerken artçı kıpırtılar hayatıma giriş yaptı bile ^.^ Hep aynı yerde ama çok alakasız zamanlarda, tam da acaba bağırsak hareketi mi diye düşünürken tık tık tık ve ardından tekrar tık tık tık diye kapıyı çalan bir minik misafirim var bikaç gündür 






daha 18 3










Cinsiyet konusunda net bir sonuç için sizi iki hafta kadar daha bekleticem. 20. hafta detaylı ultrasonunda tüm hatlarıyla kız mı erkek mi detaylıca öğrenmeden açıklama yok:)


O kadar çok "yaaa bize kız dediler, bütün odayı pespembe yaptık, herşeyini aldık, sonra 7. ayda birden erkeğe dönüştü"


yada "bize erkek demişlerdi, nasıl olsa artık pipi göründü diye bütün erkek bebek reyonlarını tükettik. sonra bi baktık bizimki aslında kızmış" durumları varki etrafımda..


O sebeple öncelikle sağlığa, O'nun taş gibi sağlam ve bir hamur kadar yumuşak oluşuna odaklanıyoruz  


Papyonmuş, tütüymüş, hepsi detay :D






Ha bu arada;


Hala topuklu giyiyorum ve aksi yöndeki ısrarlara rağmen istediğim zaman giymeye devam edicem,


hala pantolonlarıma, eteklerime sığıyorum ve düğmelerini kapatabiliyorum. Tabi ne zaman düğmeli bişey giysem Erman'ın "bebeğimizi sıkıştırıyosun yeaaaa!" uyarılarına maruz kalıyorum:P


ve hala herşeye gülebiliyorum, ağlayabiliyorum, herşeyi yiyebiliyorum. 






Şükür!






daha 18 4






daha 18 5


  


daha 18 6






daha 18 7






daha 18 8


     


daha 18 9







Size demiştim başlarsam susmam diye:)







Etek, Tshirt: Mango


Sandalet: Melissa


Gözlük: Zerouv


Mekan: Floransa


No comments:

Post a Comment