Saturday, August 24, 2013

büskivi

Merhaba degerli site ziyaretcilerimiz. Simdiki yazimiz büskivi.






buskivi 1








Selam arkadaşlar uzun uzun ara veriyorum malum çocuk :) Bebek büskivilerinin içeriğini okuduğumdan ve ciddi manada kabız sorunu yaptığını bildiğimden dolayı , alternatif bişeyler denemek istiyordum en sonunda bir tarif belirledim nasıl oalcağını bilmiyordum , sonuç muhtelem, sağlıklı , doyurucu ve iştah açan bir tarif oldu sizlerinde denemesini istiyorum yorumlarınızı bekliyorum .Öncelikle ben 8 aydan sonra bu tarifi uygulamaya başladım çocuğunuzun durumuna göre daha önce veya daha sonra uygulayabilirsiniz ama 6 ay dan önce uygulanmamalıdır.Öncelikle şunu belirtmek istiyorum bebeğim oldukdan sonra ona yapacağım en büyük iyiliğin onu şeker ,un vs gibi tatlardan olabildiğince uzak tutmak oldugunu düşündüm ve bu manada yerlerine alternatif neler kullanabilirim hep onların arayışına girdim sonucda bu tarif ortaya cıktı.






Kare stantard fırın tepsisi için ölçüler







  •  1 adet elma rendesi 

  •  1 adet havuç rendesi

  •  1 Çay bardağı fındık , ceviz karışımı 

  •  1/2 Çay bardağı zeytinyağı yada tereyağı 

  •  1/2 çay bardağı pekmez

  •  2-3 adet küçük doğranmış incir veya hurma ( medine hurması)

  •  Pekmez yerine portakal suyuda kullanılabilir yada pekmez portakal suyu karışımı yapılabilir

  • 2 Adet yumurta 

  • 1 Çay bardağından az tam buğday unu .

  • 1 Yemek kaşığı tarçın 

  • vanilya, kabartma tozu



Yapılışı :



Tüm ürünleri karıştırdıkdan sonra tepsiye döküp 180 derece fırında yaklaşık 20-30 dakika pişiriyoruz. Ben çıkardıkdan sonra yedireceğim miltarı ayrı tabağa alıp  üzerine süt döküp öyle yedirdim .Fabrikasyon ürünlerin sağlığımıza verdiği zararlardan minik bebeklerimizi bir nebze olsun uzak tutmak adına yapabileceğimiz güzel bir tarif .Umarım bebişleriniz çok sever






Sevgiler :)




Etiketler :Bebekler için büskivi tarifi , bebekler için kek tarifi , bebekler için sağlıklı kek, çocuklar için sağlıklı kek .



Bu yazi hakkinda daha detayli bilgi inceleyebileceginiz degerli bir web sitesi : petibör tarifi

No comments:

Post a Comment