Thursday, November 7, 2013

Pengantin lelaki salah kamar tidur, masuk dalam bilik pengapit



pengantin lelaki salah kamar tidur masuk dalam bilik pengapit 1

Pengantin lelaki salah kamar tidur, masuk dalam bilik pengapit | Mahkamah mendapati tidak bersalah seorang pengapit lelaki yang melakukan hubungan seks dengan pengantin perempuan secara tidak sengaja. Berikutan itu, pengapit terbabit terlepas daripada dakwaan rogol, kata Mahkamah Rakyat Daerah Napo di sini. Pengantin perempuan itu, Huang dan pengantin lelaki, Wu, mengadakan majlis perkahwinan pada 30 Ogos lalu di Napo, sebuah wilayah autonomi di Guangxi Zhuang . Pada malam perkahwinan, salah seorang pengapit Wu yang bernama Ruan, tinggal di rumahnya selepas majlis berakhir. Pada jam 2 pagi, Huang bangun dan keluar bilik pengantin untuk menggunakan bilik air.

Tersilap masuk bilik 

Bagaimanapun, dia tersilap apabila masuk semula dalam rumah ke dalam bilik Ruan dan tidur di sebelahnya. Oleh kerana percaya Ruan suaminya, Huang dan pengapit menjalin hubungan seks dalam keadaan gelap.

Menjerit minta tolong 

Pagi keesokannya, apabila Huang mendapati dirinya di sebelah Ruan, dia menjerit meminta tolong kerana percaya menjadi mangsa rogol. Wu dan keluarganya menyerbu masuk dan menuntut Ruan membayar pampasan atas perbuatannya. Bagaimanapun, Ruan berkata, dia tidak melakukan apa-apa kesalahan dan tidak ada wang untuk diberi.

Lapor polis 

Huang dan Wu kemudian pergi ke sebuah balai polis tempatan untuk mengemukakan tuduhan tetapi pegawai berkata kes itu bukan rogol dan enggan memfailkannya. Oleh kerana marah, Huang dan Wu meminta mahkamah membuat keputusan. Mahkamah berkata, Ruan sedang tidur apabila Huang tersilap masuk ke biliknya dan merangsangnya. “Oleh itu, hubungan seks itu adalah secara sukarela, kata hakim. Meskipun Ruan bersalah dari segi moral, tiada jenayah berlaku,” katanya lagi. AGENSI

.

No comments:

Post a Comment