Friday, November 1, 2013

MEMANG SAH MINYAK AKAN NAIK 10 SEN MALAM NI, GASAK LA WEI!!


sebelum anda mempercayai berita jibrauk tu, baik anda tampar diri sendiri dulu, dan selamkan muka anda ke dalam baldi yang penuh dengan air, tak caya cuba, sah anda akan rasa eh eh.. aku di dalam alam khayalan rupanya tadi.

sedarlah, sebab pembangkang tidak akan senang duduk, mereka akan buat apa saja untuk membahankan kerajaan bn, membangkitkan amarah rakyat, supaya rakyat percaya, macam black out masa pru lepas, mat bangla 40k, semua itu fake, tapi masalahnya yang belajar pandai-pandai pun percaya bulat-bulat, itu lah masalahnya.

aku harap kerajaan akan ada satu unit radikal yang buat viral dan balas balik kat pr, cilahanat tul, sampai orang yang ok dengan bn dah jadi marah-marah dengan bn.

jom kita baca apa kata menteri kita


memang sah minyak akan naik 10 sen malam ni gasak la wei 1


ps: tapi nasihat aku buat pak menteri yang berkaitan juga, jangan tetiba last minit tarik hand brake, mau kondem geng-geng cybertrooper bn nak jawab isu ni kang, ada yang kata dari petronas lah info ni, ada kata ini memang kena naikkan kerana matawang kita dah jatuh, ai macam-macamlah, tapi aku hanya terfikir, tektik ini di buat kerana nak malukan pm ds najib yang berada di usa sekarang ni.

No comments:

Post a Comment