Thursday, March 13, 2014

orgu yun kazak modelari

Merhabalar sevgili site okurlarimiz. Yogun talep aldigimiz icin sizlere bugün orgu yun kazak modelari yazisini sunmaya karar verdik.


Her şey iki gri bir sarı  yumaklarıyla başladı.......Sonra ipin ucu kaçtı.....

Oğluş küçük.... Bu yıl 1. sınıfa başladı.. Okul alışverişi yaparken kıyafetlerinden süveteri yedeklememişiz ....

Çocuktur ; döker ,saçar,yırtılır, sökülür, kaybeder, yıkarız kurumaz diye bir tane örelim dedik..

İşte bundan sonra olanlar oldu....












orgu yun kazak modelari 1

örgü süveter


Önce tıpkısının aynısı renklerde okul süveterin den ördüm....

Gri yün az kaldı ama sarı yünden bir hayli arttı...Artan yünlerin içine evde olan kahve rengi yünü de katarak günlük giyebileceği bir süveter daha ördüm.....

Yünler yine arttı....

 Eeee bi tane daha örebilirim sonuçta çocuk bu yedeğin yedeği olsun ....Evde yeşil yünler ve krem renkte vardı, içine sarı ve gri yünle ince çizgiler atarak ön yüzünü ördüm ancak arka yüzüne krem rengin yetmeyeceğini düşünerek yine evde olan bir başka krem yünle örmeye başladım , yün diğer yünlere göre kalın gelinde bunu sade krem yapmaya karar verdim bu nedenle de lastiğini yeşil başlamıştım.....

Sonra yünler yine arttı........ve yine arttı...böyle  böyle devam ettik.......

Yeşildi ,kremdi, sarıydı derken beş süveterimiz oldu :)))











orgu yun kazak modelari 2

süveter modelleri


Acaba bi de kazak mı örsem ?



Bu yazi ile alakali daha fazla yazi inceleyebileceginiz guzel bir sayfa : bebek şapkaları örgü modelleri

No comments:

Post a Comment