Monday, April 21, 2014

Pembe Midi Elbise


 


Üniversiteden çok yakın arkadaşlarımdan biri bu hafta sonu evlendi. Çok güzel bir gelin oldu ve çok eğlenceli bir düğüne ev sahipliği yaptı. Ömür boyu çok mutlu olmalarını dilerim.


 


Bu arada vakitsizlikten, seneler sonra kuaföre gitmek zorunda kaldım ki , neden gitmediğimi hatırlayıverdim. Kuaförün yaptığı 'yapılı' saçları sevmiyorum, ki sadece dalgalı fön çektirdim.  Kendi saçımı kuaförden iyi yapıyorum, zaten düğünün ilerleyen saatlerinde oynaya oynaya istediğim kıvama getirdim :)


Elbisem Two DreamMakers. Giymeyi çok sevdiğim midi boyda ve yine çok sevdiğim sırt dekoltesi var. Üstelik de bütün gece dans etmek için de çok rahattı! Hiç oturmadım diyebilirim.


 


Tekrar canım Nilü'me omur boyu mutluluklar diliyiorummmm....


 







No comments:

Post a Comment