Wednesday, February 12, 2014

Çalıkuşu 13. Bölüm: Ahhh Ahh..


Bu bölüm şüphesiz en göze çarpan Feride'nin yeşil kabanı oldu...

I ıhh diyemem böyle.

Güzel bölümdü. (Özelde çok insanı rahatsız ettim, burada da yazamayacağım)

Ve evet yeşil kaban çok güzeldi.

Feride'nin yeşil kabanı nereden acaba?


calikusu 13 bolum ahhh ahh 1



calikusu 13 bolum ahhh ahh 2


Bir kere Fahriye Evcen çok güzel. Bir de kaşlarını falan koyulaştırmışlar iyice güzel olmuş. E tabii yeşil de çok yakışmış!


calikusu 13 bolum ahhh ahh 3


İçine de mavi giymiş. Ne alaka değil mi?! Ama ne de hoş. Pek hoş.


calikusu 13 bolum ahhh ahh 4


Hep benim sevdiğim renkler bunlar.

Biraz da diğerlerinin kıyafetlerine bakalım mı?

Adı batasıca Necmiye için bu bölüm neredeyse üzülecektim. Neredeyse!!


calikusu 13 bolum ahhh ahh 5


Ne giyse yakışmıyor, geçelim..

Feride ve Kâmran'ın ormanda gezerken rast geldiği çift.. Kadının mint yeşili elbisesi pek hoştu.


calikusu 13 bolum ahhh ahh 6


Bu kadar mı? Sanırım Bu kadar yeterli. Ama bu sandık sahnesini kullanmak istiyorum.


calikusu 13 bolum ahhh ahh 7


Annem her sandığı açtığında saatlerce kalkamayız başından. Çok da zevkli olur. Anılar, hayaller vs.. O geldi aklıma..

Ben aslında uzun zamandır yazmıyordum Çalıkuşu kıyafetleri hakkında. Ama elimde önceki bölümlerden -sanırım 11. bölümden- bir görsel daha var. Feride'nin jilesi.


calikusu 13 bolum ahhh ahh 8


Jile tekrar moda mı olsa acaba?!

Unutmayın, eğer aradığınız Çalıkuşu replikleriyse adres burası ;)

No comments:

Post a Comment