Tuesday, May 13, 2014

Çikolatalı fondü




cikolatali fondu 1
 Triliçenin fotoğrafı görünmüyor diye yorumlar alıyorum. Umarım aynı sıkıntı olmaz. Bu çok güzel bir tariftir. Tavsiye ederim. Tarifi bir kaç post kadar aşşağıda


cikolatali fondu 2
 Buda Migros'ta görüp ig de hangisini alsam diye sorduğum fondüler. Arkadaşlar çilekli dedi bende dinleyiverdim:) bir çok defa yaptık hatta bi ara fondüye dadandık baktık gidişhat kötü kaldırıverdim waffle makinemin yanına azıcık sakıncalı ama bulunsun evde. Zira musmutlu yapıyo😊


cikolatali fondu 3
Tarifide vermeden geçmeyeyim. Yarım bardak süt sos tenceresinde kaynatılır içine 2 pk kare çikolata küçük parçalara ayırıp eklenir. Ben 1 pk bitter 1 pk sütlü ekledim ama çocuklar 2 pk sütlü çikolatayla yaptığımı daha çok beğendi.çikolata eriyince fondü kabına alınır. Doğranmış meyvelerle servis edilir. 


No comments:

Post a Comment